Jmenuji se Robert Lhotský a jsem autorem projektu PROCERTIS. Rozhodl jsem se zúročit svých 14 let zkušeností v oblasti posuzování shody a uvádění stavebních výrobků na trh a předat je dál. Společně se svým týmem teď poskytuji výrobcům a dovozcům ve stavebnictví informace a podporu pro snadnější orientaci v legislativě a technických předpisech a při tvorbě a správě výrobkové dokumentace.

Po absolvování VUT v Brně jsem od roku 1998 pracoval v TZUS Praha s.p., mj. jako vedoucí posuzovatel shody vybraných stavebních výrobků. Od roku 2005 provádím samostatně činnost poradce při certifikaci stavebních výrobků a také činnost interního auditora systémů řízení zkušebních laboratoří.

Už jako dítě jsem měl rád pořádek a cokoliv mi přišlo pod ruku jsem třídil a řadil podle druhu, velikosti nebo barvy. Později jsem začal vymýšlet jednoduchá pravidla a postupy, které jsem pak aplikoval na vše kolem sebe. Obzvlášť "velkou radost" z toho měla moje maminka, která mi pak zakazovala "dělat pořádek". :-)

Dodnes mě baví vytvářet systémy a definovat pravidla. Miluji informace a vzdělávání vůbec. Rád nacházím nové souvislosti. Jako aktivní propagátor životního a podnikatelského minimalismu mám navíc touhu dělat věci efektivně a jednoduše.

PROCERTIS vychází právě z těchto předpokladů. Jednoduché myšlenky a otevřený přístup jsou naším hlavním heslem. Od konkurence se tak výrazně odlišujeme: Specializujeme se pouze na stavební výrobky. Obecné informace poskytujeme zdarma. Vytváříme know-how, ne jen hromady popsaných papírů.  A víme, že CE značka nebo Prohlášení o shodě neřeší správně uvedení výrobku na trh.

 

 

Reference

2012 PAVLINAK  poradenství při uvádění výrobku na trh

2012 Město Koryčany  zavedení SŘV pro výrobu podle EN

2011 - 2012 REVOPROFIL s.r.o. – kompletní servis pro uvedení výrobku na trh

2011 STAPO MORAVA, a.s. – zavedení SŘV podle EN

2010 - 2012 ČIKOM  zavádění SŘV podle EN

2010 Maletínský pískovec, spol. s r.o.  zavedení SŘV podle EN

2010 SIG Czech, s.r.o.  zavedení SŘV podle ETA

2009 - 2012 P.P.H. TERMO BRAVO, PL  poradenství při správě výrobkové dokumentace a SŘV podle EN a ETA

2009 - 2012 SOUDAL  konzultační a poradenská činnost

2009 MADEST s.r.o.  zavedení SŘV podle EN

2009 KEMA stavební materiály, s.r.o.  zavedení SŘV podle ETA

2009 FRAMAT s.r.o.  zavedení SŘV podle ETA

2008 - 2012 ENVART, s.r.o.  kompletní servis řízení výrobní a výrobkové dokumentace, školení, konzultace

2008 ROVA-CZECH a.s.  zavedení SŘV podle EN

2008 EKOLAK s.r.o.  zavedení dokumentace a SŘV podle ETA

2006 - 2008 MRÓZEK  příprava dokumentace a zavádění SŘV podle EN

2006 Slévárna Kuřim, a.s.  zavedení SŘV a dokumentace podle EN

2005 - 2012 Paulín CZ, s.r.o.  kompletní servis řízení dokumentace výroby a výrobků, konzultace, školení

2005 - 2012, Pískovna Černovice, spol. s r.o.  zavedení SŘV a dokumentace pro výrobu a výrobky podle EN, konzultace

2005 - 2012, OMIFLEX, s.r.o.  kompletní servis, zavádění, správa dokumentace a údržba SŘV

2005 - 2011 PROFI AM BAU CM spol. s r.o.  správa výrobkové dokumentace, různé činnosti, poradenství a konzultace

2005 - 2007 Technické služby Moravská Třebová s.r.o.  zavedení  SŘV a výrobkové dokumentace podle EN

2005 - 2007 BEK BAUSTOFFE s.r.o.  zavádění SŘV, následná správa systému a výrobkové dokumentace

2005 Lom Skalka, s.r.o.  zpracování dokumentace pro zavedení SŘV

2005 DUFONEV s.r.o.  příprava SŘV a výrobkové dokumentace

2005 AGRO Brno Tuřany, a.s.  zavádění systému řízení výroby (SŘV)

1998 - 2004 Technický a zkušební ústav stavební Praha, s.p. – manažer kvality, vedoucí posuzovatel shody pro vybrané stavební výrobky

Co konkrétního pro Vás mohu udělat?

Poskytuji informace a služby pro tvorbu a správu výrobkové dokumentace podle požadavků NV 163/2002 a NV 190/2002.

  1. zpracuji dokumentaci systému řízení výroby podle požadavků technické specifikace, včetně
    • příručky systému řízení výroby
    • vzorů záznamů
    • kontrolního a zkušebního plánu
    • školení pověřených pracovníků
  2. zpracuji technické listy k výrobkům
  3. zpracuji aplikační a montážní návody, nebo návody k použití
  4. vytvořím CE značku
  5. vytvořím ES prohlášení o shodě, nebo Prohlášení o shodě
  6. pravidelně , nebo jednorázově provedu interní audit a revizi vaší výrobní a výrobkové dokumentace

Neposkytuji informace ani neprovádím činnosti související s tvorbou a revizí bezpečnostních listů k výrobkům.

Spolupráce je možná ve třech základních úrovních:

a)    vzdálený informační servis zdarma – tuto variantu můžete využívat zcela nezávisle sledováním mých webových stránek a odběrem emailových zpráv

b)    placený vzdálený informační servis – za jednorázový smluvní poplatek můžete získat

·         tištěné publikace, návody, postupy, vzory,

·         online školení,

·         telefonickou, nebo online konzultaci vašich konkrétních problémů

c)   placený přímý výkon služeb a praktické pomoci podle vašich konkrétních požadavků

·         zpracování dokumentace na klíč

·         kontrola a revize dokumentů

·         audit / školení v místě výroby

·         a jiné

Všechny činnosti jsou prováděny v průměrné hodinové sazbě 360,- Kč.