Jmenuji se Robert Lhotský a jsem autorem projektu PROCERTIS. Rozhodl jsem se zúročit svých 14 let zkušeností v oblasti posuzování shody a uvádění stavebních výrobků na trh a předat je dál. Společně se svým týmem teď poskytuji výrobcům a dovozcům ve stavebnictví informace a podporu pro snadnější orientaci v legislativě a technických předpisech a při tvorbě a správě výrobkové dokumentace.
Po absolvování VUT v Brně jsem od roku 1998 pracoval v TZUS Praha s.p., mj. jako vedoucí posuzovatel shody vybraných stavebních výrobků. Od roku 2005 provádím samostatně činnost poradce při certifikaci stavebních výrobků a také činnost interního auditora systémů řízení zkušebních laboratoří.
Už jako dítě jsem měl rád pořádek a cokoliv mi přišlo pod ruku jsem třídil a řadil podle druhu, velikosti nebo barvy. Později jsem začal vymýšlet jednoduchá pravidla a postupy, které jsem pak aplikoval na vše kolem sebe. Obzvlášť "velkou radost" z toho měla moje maminka, která mi pak zakazovala "dělat pořádek". :-)
Dodnes mě baví vytvářet systémy a definovat pravidla. Miluji informace a vzdělávání vůbec. Rád nacházím nové souvislosti. Jako aktivní propagátor životního a podnikatelského minimalismu mám navíc touhu dělat věci efektivně a jednoduše.
PROCERTIS vychází právě z těchto předpokladů. Jednoduché myšlenky a otevřený přístup jsou naším hlavním heslem. Od konkurence se tak výrazně odlišujeme: Specializujeme se pouze na stavební výrobky. Obecné informace poskytujeme zdarma. Vytváříme know-how, ne jen hromady popsaných papírů. A víme, že CE značka nebo Prohlášení o shodě neřeší správně uvedení výrobku na trh.
Reference
2012 PAVLINAK – poradenství při uvádění výrobku na trh
2012 Město Koryčany – zavedení SŘV pro výrobu podle EN
2011 - 2012 REVOPROFIL s.r.o. – kompletní servis pro uvedení výrobku na trh
2011 STAPO MORAVA, a.s. – zavedení SŘV podle EN
2010 - 2012 ČIKOM – zavádění SŘV podle EN
2010 Maletínský pískovec, spol. s r.o. – zavedení SŘV podle EN
2010 SIG Czech, s.r.o. – zavedení SŘV podle ETA
2009 - 2012 P.P.H. TERMO BRAVO, PL – poradenství při správě výrobkové dokumentace a SŘV podle EN a ETA
2009 - 2012 SOUDAL – konzultační a poradenská činnost
2009 MADEST s.r.o. – zavedení SŘV podle EN
2009 KEMA stavební materiály, s.r.o. – zavedení SŘV podle ETA
2009 FRAMAT s.r.o. – zavedení SŘV podle ETA
2008 - 2012 ENVART, s.r.o. – kompletní servis řízení výrobní a výrobkové dokumentace, školení, konzultace
2008 ROVA-CZECH a.s. – zavedení SŘV podle EN
2008 EKOLAK s.r.o. – zavedení dokumentace a SŘV podle ETA
2006 - 2008 MRÓZEK – příprava dokumentace a zavádění SŘV podle EN
2006 Slévárna Kuřim, a.s. – zavedení SŘV a dokumentace podle EN
2005 - 2012 Paulín CZ, s.r.o. – kompletní servis řízení dokumentace výroby a výrobků, konzultace, školení
2005 - 2012, Pískovna Černovice, spol. s r.o. – zavedení SŘV a dokumentace pro výrobu a výrobky podle EN, konzultace
2005 - 2012, OMIFLEX, s.r.o. – kompletní servis, zavádění, správa dokumentace a údržba SŘV
2005 - 2011 PROFI AM BAU CM spol. s r.o. – správa výrobkové dokumentace, různé činnosti, poradenství a konzultace
2005 - 2007 Technické služby Moravská Třebová s.r.o. – zavedení SŘV a výrobkové dokumentace podle EN
2005 - 2007 BEK BAUSTOFFE s.r.o. – zavádění SŘV, následná správa systému a výrobkové dokumentace
2005 Lom Skalka, s.r.o. – zpracování dokumentace pro zavedení SŘV
2005 DUFONEV s.r.o. – příprava SŘV a výrobkové dokumentace
2005 AGRO Brno Tuřany, a.s. – zavádění systému řízení výroby (SŘV)
1998 - 2004 Technický a zkušební ústav stavební Praha, s.p. – manažer kvality, vedoucí posuzovatel shody pro vybrané stavební výrobky
Co konkrétního pro Vás mohu udělat?
Poskytuji informace a služby pro tvorbu a správu výrobkové dokumentace podle požadavků NV 163/2002 a NV 190/2002.
- zpracuji dokumentaci systému řízení výroby podle požadavků technické specifikace, včetně
- příručky systému řízení výroby
- vzorů záznamů
- kontrolního a zkušebního plánu
- školení pověřených pracovníků
- zpracuji technické listy k výrobkům
- zpracuji aplikační a montážní návody, nebo návody k použití
- vytvořím CE značku
- vytvořím ES prohlášení o shodě, nebo Prohlášení o shodě
- pravidelně , nebo jednorázově provedu interní audit a revizi vaší výrobní a výrobkové dokumentace
Neposkytuji informace ani neprovádím činnosti související s tvorbou a revizí bezpečnostních listů k výrobkům.
Spolupráce je možná ve třech základních úrovních:
a) vzdálený informační servis zdarma – tuto variantu můžete využívat zcela nezávisle sledováním mých webových stránek a odběrem emailových zpráv
b) placený vzdálený informační servis – za jednorázový smluvní poplatek můžete získat
· tištěné publikace, návody, postupy, vzory,
· online školení,
· telefonickou, nebo online konzultaci vašich konkrétních problémů
c) placený přímý výkon služeb a praktické pomoci podle vašich konkrétních požadavků
· zpracování dokumentace na klíč
· kontrola a revize dokumentů
· audit / školení v místě výroby
· a jiné
Všechny činnosti jsou prováděny v průměrné hodinové sazbě 360,- Kč.